MallizBrallis

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Malin - 10 juni 2012 15:37

så sant som sagtVi som växer upp i Norrland... vi skryter inte... vi spelar inte kända... Men vi är födda till stjärnor & dör som legender... Norrländsk & het... jo tack jag vet... Snygg & läcker... tack det räcker... Norrlänning & smart... så uppenbart... Alla vill se oss falla... men vi Norrlänningar knäcker dem alla... Tre ord räcker... Norrland föddes läcker... Norrlänningar är heta... det ska alla veta... Sätt in detta på din logg om du är stolt Norrlänning!! ♥puss XX

Av Malin - 10 juni 2012 15:22

  hejjhejj!!!

vi vann på matchen idag mot fränsta:) med 2-1


jag tänkte börja med att skriva roliga skämt i slutet av några inlägg, :)

här kommer de första ! <3


den var en gång 3 tanter som kom till ett ankland!

när dom kom in i anklandet sa gud

- Ni får inte gå på någon anka, då kan något hämst hända

det var svårt tänkte tanterna, för de var ankor överallt!

efter 10 minuter klev ena tanten på en anka, då kom det fram en jätte ful gubbe. tanteen var tvungen att dras med den fula gubben hela livet. Sedan klev den andra tanten på en anka och fick också dras med en ful gubbe hela livet!

Sedan kom en jätte snygg kille till den trejde tanten. Tanten undrade varför fick hon en så snygg kille att dras med hela livet, hon hade ju inte ens klivit på en anka så hon frågade killen.

- Vad hände med dej?

- Jag klev på en anka.


HAHAHAHA :) <3



puss xX


Av Malin - 10 juni 2012 08:57

hallå där!!!!!

snart ska jag iväg och spela fotbollsmatch i frensta ;)

   och i onsdags hade vi också match och då mötte vi torpsammar (stavning<3)

   och dom var 98, 97, 96. och vi var bara 99, 00!!! men det blev 2-2. det ska man ju vara skit nöjd med!

jag stog i mål den matchen också så jag är jätte nöjd!


ville bara säga e 0:)


pussar hey<3

 



puss XXx 


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards