MallizBrallis

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Malin - 18 april 2012 15:36

hejhej!

har märkt på mina inlägg näg jag använder Å Ä Ö på rubriken så blir dom små, ville bara säga de att det är inte jag som gör de, bara så ni/du vet <3

idag vart jag klar med 3 saker på träslöjden!! ;D 2 kycklingar som vart fail, han inte bli klara med dom innan påsklovet, man hoppas någon blir glad för att dom åtminstonde kommer hem!

träningsmatchen idag vart inställd!! eftersom det har så snöat!!! ;(

men det var ganska tur ändå för ida hittade inte sina målvaktskläder, hon trode hon lämmnat dom till våra tränare och jag hade en del hemma blablabla... :) sedan så är jag förskyld! och har ont i foten, så jag hoppas det blir igen när jag mår bra ;D och näre e lite finare väder!

bjuder på en gtammal och en ny låt nu!<3

älskar dom!<3

kramisar heii!

Av Malin - 18 april 2012 06:46

heii, igår bakade jag en kladdkaka till Elias namnsdag!

snart äre skola ;(

ska visa en bild på mej när jag skulle locka luggen med en såndära rulle man virrar in i håret!

aah, det blev ju inte lite fail!        

puss heyy<3 

   



Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards