MallizBrallis

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Malin - 9 augusti 2011 17:09

hejhej !!

det var längesedan jag bloggade, jag har varit hos min kusin juuu !!

vi har varit på leksandsommarland :D:D

det var jätte roligt där fast vi gjorde illa oss några gånger :]

när min kusin skulle köra fyrhjuling (tro jag de stavas)

aja då råkade hon trycka på gasen för mycket och hon glömde att bromsa så hon körde rakt in i ett hus :D hahaha hela huset hade tydeligen skakat !!

sedan nästa gång så råkade jag tappa kontrolle på styret så jag åkte jag rakt in i deken på sidorna !! jag skrapade upp båda knäna ! då när det hände så var min kusin tvungen att kollavad som hände och då kollande hon ju på mig så att hon gjorde samma sak fast hon klarade sig mycket bättre än jag !!

sedan sa hon att det var hon som hade kört in i huset så virt ju känd i presonalen där på leksandsommarland ;)

för vi hade gått till sjukvården med, 2 gånger och dom kände igen oss :):)

och då var tuva min kusin tvungen att ha ett ploster fast atthan sa nej, menhon tjattade ihjäl honom !! :D:D hahah

fast vi gjorde mer än så ;);) hade iaf kul där förutom de som hände ;);)


aja, har inge mer att säga !!

snart skola :(:(:( vill ha mer sommarlove !!!!!!!


 


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards