MallizBrallis

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Malin - 3 augusti 2011 09:42

hejhej !!

min kompis skulle få en överaskning av sina föräldrar (Sessi)

jag fick veta vad ! av hennes mamma och nu är jag så avensjuk !!!!

hon ska åka till london idag med flyget, fast hela famiijen !!

jag vill också dit !! ;);)

men imorgon åker jag till bollnäs till min kusini sedan ihelgen ska vi till

 ''leksands sommar land'' de ska också bli kul

jag var fatis med sessi igår och johanna på marmen :) vart jätte brun :D

men 2 veckor efter att skolan har börjat så ska jag till turkiet, så jag längtar dit ja !!

aja de vardere,

 

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards