MallizBrallis

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Malin - 14 juli 2011 22:40

heej !! fick tid nu att läga in bilder ;);) hahah

måste bara säga en sak !!

min katt zingo hans brorsa har dött !!

familjen som ägde han kom hem och han låg där död  

han hade tuggat på en el kabel som satt i ett uttag !!

asså jag gråter så *** mycket jag tycker synd om han även fast att han inte e min men jag har träffa han sedan hav var 2 veckorgammla alla 4:A ;(

aja deva de men jag tycker så synd om han !! ändååååå !!!!!!

här kommer lite BILDER så att vi blir gladare iaf jag !!

                          puss god natt <3<3

Av Malin - 14 juli 2011 18:27

tjena tjena !!

inatt har jag sovit i hudik hos mina kompisar wille och johan, ideras stuga :D

skulle sova ihusvagnen med dom och elle men vi blev rädda och gick in ;);)

och tjejerna förlorade mot japan igår :(:(

idag har vi åkt ring efter en motorbåt !! ass kul !:))

va så himla nära på att ramla av !! va ass rädd då men de vart bara roligare och roligare :D jag har också surfat idag :)) gick bra men jag ramlade ganska så ofta !!

men jag stog ganske länge en gång (hahhaah)

jag och johan har åkt mobbe en sväng !! så härligt :P

har badat ass mycket har varit 27 grader varmt !!;))

aja de var dere skulle stanna en natt till om inte zingo (katten) hade funits här ;;)

det var första natten för honom att vara ensam !:)


 ps. kommer inge bilder nu på ett tag (gadiroben och sängen) orka inte ;)

inge mer ATT säga :))

puss heey <3 <3


Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards