MallizBrallis

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Malin - 13 maj 2011 14:32

hejhej !!

igår var jag ju på slöjd på matfors skolan och jag gå inte på matfors utan en annan.

och på våran skola så är vi van att det ringer när vi ska in ;)

så satt jag och sydde, och då ringde det i en klocka jag tänkte ju att det ringde in men det var brandlarmet !

vi jick bort till IP stog där typ en halvtimme, alltså var det inte så himla lång slöjd lektion :( :)

mamma kom hem från danmark i förrgår !

hon kom hem med jätte mycket godis :):) (gotti) !!!

så ikväll ska vi ha mys !! såklart

ska spela match på söndag, vi möter njurunda (vi ska krossa dom)

 ;);)

jag tänkte ju för några killar i klassen spelar ju i njurunda hockey och fotboll ;);) <3

japp de var dere !!

bilder !!

det hära är inte min kattuge utan en annan ;);)       inte världen bästa på att ta kort ;);) <<<3

  min nya frilla ;);)

kram hej då ! <3 <3

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards