MallizBrallis

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Malin - 3 maj 2011 15:17

jag glömmde berätta en sak om cupen !!

efter jag kom tillbaka efter en match så möte jag på en kille, som frågade om någon hade en hårsnodd, till hans barn eller någontig för han hade så lång hår som var ivägen för ansiktet.

jag har alltid med mig extra, så jag gav honom en hårsnodd då sa (han tack va gulligt av dig) men vet ni vem det var ... ??!!

en kändis !!

vem..   Plexius !!

han som var gladiator !! alla föräldrar vet nog vem det ä, så fråga dom om ni inte vet.

och nu när min mamma tog upp tvätten så hon att elias min lille bror hade en tröja men hans autograf och en bild på honom <3 <3 coolt va ;);)


en bild på honom... !!

                              

men va tusan !! att jag inte frågade om hans autograf på armen eller något sånt !!

aa men i alla fall kram på er alla då !! <3 <3 malin

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards