MallizBrallis

Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 9 april 2011 10:31

hejhej äntligen helg, ikväll ska jag på party :D

hela klassen är bjuden :((:))

du är ialla fal kattungen född ;) en vecka och en dag :D

Ska hälsa på dom imorgon :D

SES DÅ !! <3

puss malin <3


Av Malin - 8 april 2011 16:30

hejhej ! just nu är jag med alle adam och tom, fast tom gick nyss hem ;)

Har sätt en jätte läskig film :Ss !!

jag lurade några kompisar idag (skojj)   


ses !!


malliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz   



Av Malin - 6 april 2011 06:43

god morgon !!

idag försov jag min inte men igår och i förr går så försov jag mig :(

men inte idag

nu sitter jag vi datan och skriver !! <3

  min voffla som jag har gjort ett mästervärk av ;)  fick äpplet på alla hjärtans dag :D     



hej dåå !   pussss  <33

Av Malin - 4 april 2011 06:52

heeeeeej!! <<33

nu sitter jag framför datan gör mig årning till skolan

det vart inge bilder igår men nu kommer dom


ett vanligt svart linne!

    en plångis !!       



var inte så himola mycket jag köpte !! :)

ska följa med emma magnusson hem idag :D

ska till skolan nu så hej då !!<3 puss

Av Malin - 3 april 2011 18:25

tjatja !!

idag har jag shoppat med emma magnusson !!

lägger in lite bilder när vi var i provrummet !!


                   



jaja, lite bilden på shoppingen idag köpte inte så mk men jag lägger in mer bilder på vad jag har köpt sedan :D :))


pusspuss malin !! <333333333 

Av Malin - 2 april 2011 18:35

sista bilden för idag lovar :D


Linn Anna Höglundvärldens bästa största kusin (linn)

ssaknar dig så himla mycket

Av Malin - 2 april 2011 17:43

    nu när man vet hur man lägger in bilder på bloggen så lägger jag in hur mycket som helst   

min mobiiiiil       

jag och min bästa vänn emmiz !!!

  ser ni att fågen under våran bil ?? !  söta små fåglar :D

  ser du fågen på elias hockeyklubba !! ??

  Fånga dagen

  världens bästa stora syster om fick hur många presentkor som hälst puss påre ida

  en bild på mig och (moffan) som är uppe i himelen, saknar dig värkligen!!!

  tjatja !! 



                        pussi krami malin

nu ska jag äta tacos men familjen och mormor; älskar er :D

Av Malin - 2 april 2011 17:32

     två bilder på min nya brallor som jag köpte på vår messan idag, komentera gjärna om dom är snygga eller inte :DD


jag tyckte att dom var skit frän !!!!

nu är jag lite bättre på att lägga in bilder ;) =)

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Ovido - Quiz & Flashcards