MallizBrallis

Alla inlägg under april 2011

Av Malin - 21 april 2011 18:11

hejhej!!

nu är jag med ida min stora syster, ska ha tjej kväll hon och jag (MYSSIGT)

ätligen påsklov, som jag har längtat till som himla mycket :DD

Idag fyller emma m 11 år :D grattis grattis grattis <3 <3 <3 <3


puss malla <33

Av Malin - 20 april 2011 17:59

hejhejhejhej !!!! <3

nu är jag med emma m :D

HAR VARIT MED VARAN 3 DAR I STRÄCK :D

Imorgon ska jag åka till min syrra, ska sova där :D:P

Hoppas det blir roligt!! det tor jag väl det är ju syrran min

skolan idag var tråkig som vanligt !!

imorgon blir det ingen slöjd eller hemkunskap :((( mina favorit ämnen ;)=)


pussiiiiiiiiii <3 <3 <3

Av Malin - 17 april 2011 13:56

hej nu kommer video på kattungen, det var jätte svårt att få en bra sida på katten ;) den röde på sig så mycket :D


ÄÄÄCH DET GÅR INTE BRA för mig så jag laddar upp den en anna dag i stället eller sedan, för nu ska jag få gäster så pussar på er igen :) <3 <3 <3 malinn <3

Av Malin - 17 april 2011 13:41

hejhej!!

kattungarana är nu 2 veckor och 3 dar :D

var och hälsade på dom igår, så himla söööööööööötaa <3 <3

nu kommer lite bilder på min lilla kattunge <3 och ett videoklipp ;-)

              också två bilder på mig :-]

men visst är dom söööta !! <3 <3 <3 <3

videoklippet kommer snart, i nästa inlägg tro jag om jag får till det ;PP <3

PUSSAR malin

Av Malin - 15 april 2011 17:23

Hejhej!!

idag har jag varit i skolan, glosor kul (not)

idag var jag md alle johan adam ooooch linus, linus köpte hur mycket läsk som helst!!! han är helt ***   !!!

igår fyllde lilla eller kanske stora emma 12 ÅR !!!

puss påree!! <3 <3 <3

pusspuss! !  <3<3 mallizz

Av Malin - 13 april 2011 19:54

HEJHEJ !!

skolan är inte alltid tråkig!!

för att jag och min klass var på tecnichus idag, ( ganska roligt)

har varit med alle och Linus en liten stund nu på kvällen, cyklade runt på byn !!

aa var inge mer att säga om dagen dåå !!

ska till vårdcentralen imorgon :((

OCH IMOROGN fyller emma 12 år, en liten bild   lilla  Emmaaaaa!!! <33 puss påre

bye bye !! malin <3<3     

Av Malin - 11 april 2011 16:58

hejhej!! <3


nu sitter jag och chatta =) är med alle och adam (skit kul)

inatt var det sista gånger jag sov i min vånings-säng, ska sälja den idag kl 9 typ!!

ska skaffa en stor säng,

9 veckor kvar till kattungen kommer ;)))


pussipussi!! <33

mallan

Av Malin - 10 april 2011 16:31

hejhej idag var jag med sessi på matfors badet :D

jag cyklade hem ifrån mig typ ( 8 km, ganska jobbit men det gick skit fort :D

just nu sitter jag och sessi vi varsin data och spelar, medan sessis pappa sjunger (typ salmer ) :ddd


Puss Puss kraaam !11 <33

Presentation


hej! denna blogg handlar om mig Malin Malik, mitt liv, mina vänner osv. sprid gärna bloggen :*

bilder

  kolla min sötta kattungeee!! <3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

jaaag ;D

 

rosa

 

Anton Ewald

 

one direction

 

HE HAS EVERTYTHING

 

BROR

 

nobody

 

converse

 

good girls love bad boys

 

säljer one direction armand kik: malliz14

         

MY HEART

 

LOVE

 

Perfect

 

One Direction

 

Him

    

Likes

 

In Love

 

Not afraid

 


Skapa flashcards